Administratie & Jaarrekening
Als ondernemer wilt u bezig zijn met uw core bedrijfsactiviteiten en heeft het voeren van de financiële administratie niet u hoogste prioriteit. Indien u administratie goed is ingericht, vormt deze een essentiële bron van managementinformatie. Op basis van een inzichtelijke administratie en heldere, betrouwbare managementinformatie kunt u de juiste keuzes maken en uw onderneming doelgericht ‘sturen’. Verder bent u met een goed ingerichte en actuele administratie in staat om pijnpunten tijdig te signaleren.
Laat uw administratie daarom geheel of gedeeltelijk inrichten en verzorgen door de specialisten van ZAAM. Dan heeft u meer tijd om te ondernemen en zijn uw financiële zaken van begin tot eind goed geregeld.
Bij het inrichten en verzorgen van uw financiële administratie kijken wij tevens naar de optimale inrichting van uw onderneming op fiscaal, organisatorisch en juridisch gebied. Zo zorgen we ervoor dat uw onderneming en administratie voldoen aan de geldende wet- en regelgeving.
Wij ondersteunen u graag bij:
-
-
- Het opzetten en inrichten van uw administratie;
- Het voeren van uw financiële administratie;
- Het verzorgen van de benodigde tussentijdse rapportages, per maand, kwartaal of halfjaar;
- Het opzetten van het juiste managementinformatiesysteem;
- Het samenstellen en uitvoeren van aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Het beoordelen van uw administratie op hun doelmatigheid en functioneren.
- Het opzetten van een belastingtechnisch optimale inrichting van uw onderneming.
-
Wilt u meer weten over hoe ZAAM u kan helpen op het gebied van het inrichten en verzorgen van u administratie? Neem dan contact op met Harm Jan Stegink of Dennis Dijkhuis. Zij zijn bereikbaar via het nummer 072 – 535 10 60 of via email info@zaam-accountants.nl.